«Δάνεια»

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τους περιηγητές του διαδικτύου που αναζητώντας πληροφορίες για χρηματικά δάνεια οι μηχανές αναζήτησης τους έστειλαν εδώ. Εδώ γίνεται λόγος για άλλου είδους δάνεια.

Εδώ καταγράφονται αναπαραγωγές φωτογραφιών και κειμένων μου σε άλλους δικτυακούς τόπους στις οποίες συνήθως δεν γίνεται αναφορά στην πηγή..

Χωρίς αναφορά στην πηγή:

  • Στην ιστοσελίδα του Συλλόγου για το Μπουρνάζι http://syllogos–mpournazi.zforum.biz αναπαράγεται σε 9 συνέχειες το κείμενό μου με τίτλο Περιστέρι: γνωρίζω τη πόλη μου που το βρίσκει κανείς στο http://www.scribd.com/doc/17133382/- χωρίς να αναφέρεται η πηγή και ο συγγραφέας. Έχουν αναρτηθεί επίσης φωτογραφίες που προέρχονται από τα βιβλία μου χωρίς επίσης αναφορά στην πηγή. (Σημ. Η παράλειψη διορθώθηκε και το όνομα προστέθηκε πρόσφατα)
  • Στο φόρουμ της ιστοσελίδας http://www.aviationlive.org αναπαράγεται από κάποιον με το ψευδώνυμο tasoscorsair ολόκληρη η περίληψη της ταινίας μου «ΣΑΝΤΑ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ -Φαντάσματα στην Κερύνεια» χωρίς να αναφέρεται η πηγή αλλά ο λόγος της δημοσίευσης. Το κείμενο αναρτήθηκε στις Jun 14, 2009 (το ίδιο κείμενο αναπαράγεται και στο blog με τίτλο Ελεύθεροι Πολιορκημένοι http://eleytherospoliorkimenos.blogspot.com/2009/06/blog-post_3868.html αλλά στο τέλος παρατίθεται η πηγή που είναι users.otenet.gr/~nitheo/gr_eikones_SantaBarbara.htm )

Και φυσικά δέχεται με ικανοποίηση τα συγχαρητήρια, ο άθλιος: (>Γιάννη πολύ ωραίο το αρθράκι σου… (Μπάμπης Κολέζας) >Ευχαριστώ πολύ Μπάμπη.)

  • Στη σελίδα http://www.cinemainfo.gr/cinemanews/press/2007/00/12/index.html στο κείμενο με τίτλο Τέλος για το Άττικα δημοσιεύεται φωτογραφία μου χωρίς αναφορά στην πηγή. Αναπαράγεται απόσπασμα κειμένου από το blog μου με αναφορά στο όνομά μου.
  • Στο http://www.pare-dose.net/blog/?p=712 υπάρχει ένα είδος Ιστορίας του κινηματογράφου. Περιλαμβάνει αυτούσια σχεδόν τμήματα από βιβλία μου χωρίς να αναφέρει την πηγή. Άλλωστε δεν αναφέρει καμία πηγή. Μόνο ένα κατάλογο από ιστοσελίδες.  Δεν έχει ούτε υπογραφή. (σε αυτή τη σημείωση υπάρχει μια πάντηση παρακάτω).
  • Στο http://stavrochoros.pblogs.gr/tags/poleis-gr.html άρθρο με τίτλο «Δίκτυο ευρωπαϊκών κινηματογράφων» εικονογραφείται με τη φωτογραφία του κινηματογράφου «Ορφέα» της οδού Βουλιαγμένης απο ανήκει στη συλλογή μου. Δεν αναφέρεται η πηγή. Και στο τέλος του άρθρου υπάρχει η σημείωση:  Σημ.: η εικονογράφηση του κειμένου έγινε με ευθύνη της Stavrovelonias
  • Στό κινηματογραφικό πορταλ  SevenArt.gr (29 Απριλίου 2010) σε Αφιέρωμα στα θερινά σινεμά που υπογράφει ο Άκης Καπράνος δημοσιεύνονται δυο φωτογραφίες μου (μια από το θερινό Παλλάς στη Σύρο και μια από το Αθήναι στον Κωλονό) χωρίς αναφορά στην πηγή.

Αντίθετα

Αναδημοσίευση της σελίδας για την ταινία μου Μαρία Καραγιώργη-Κατάθεση από την ιστοσελίδα ΠαραλληλοΓράφος (http://parallhlografos.wordpress.com) με πλήρη αναφορά στην πηγή.

Στο blog http://despinasworld.blogspot.com/2007/06/blog-post.html αναφέρεται η πηγή των φωτογραφιών που είναι η ιστοσελίδα μου για τα παλιά σινεμά http://www.cinefilip.gr.

Στη σελίδα http://www.tzedes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=879&Itemid=55 και σε άρθρο για τα θερινά σινεμά υπάρχουν φωτογραφίες μου από τους κινηματογράφους Αθήναι, Νανά (θερινό), Ηλέκτρα και λινκ για την παλιά σελίδα που φιλοξενούσε τα «Παλιά Σινεμά».

Στο tribes.wordpress.com/2007/03/14/
δημοσιεύεται φωτογραφία του Παλλάς στην Ερμούπολη με αναφορά στην πηγή

Στο  http://www.ellhnismos.org αναδημοσιευεται το κείμενό μου Πόλεμος και κινηματογράφος στην Ελλάδα με το όνομα του συντάκτη. Δεν αναφέρεται η πηγή.

3 responses to “«Δάνεια»

  1. Κύριε Θεοδοσίου, επειδή έγινε αναφορά στην ιστοσελίδα μου (http://www.pare-dose.net/blog/?p=712), αν προσέξετε στο τέλος του κειμένου, υπάρχει αναφορά στις ιστοσελίδες από τις οποίες αντιγράφηκαν μικρότερα ή μεγαλύτερα κομμάτια κειμένου. Το ότι δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε σας, αυτό οφείλεται ενδεχομένως ότι δεν υπήρχε ήδη η αναφορά σε σας, στην σελίδα από την οποία αντιγράφτηκε το κείμενό σας, ή έστω αν υπήρχε, μου διέφυγε. Μην ψάχνετε να βρείτε σκοπιμότητα πάντως. Τόσες πηγές μπήκαν, στην δική σας θα κολλούσα;

    Πιστεύω, ότι γνωρίζετε πολύ καλά, ότι όταν ξεκινήσει η αναπαραγωγή και αναδημοσίευση κειμένων στο διαδίκτυο, από ένα σημείο και μετά κάπου στην πορεία χάνεται και η αρχική πηγή. Άσχημο να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει.

    Επειδή σάς πιστεύω (παρ’ ότι αγνοώ σε ποιο ακριβώς κείμενο αναφέρεστε), κι επειδή, πιστέψτε με, δεν υπάρχει καμμία πρόθεση για οικειοποίηση δικού σας έργου, παρακαλώ αναφέρετε για ποιο βιβλίο μιλάτε, έτσι ώστε να προστεθεί στις πηγές.

    Τέλος, επειδή τέθηκε το θέμα της ανωνυμίας. Το άρθρο δεν είναι ανώνυμο. Αν προσέξετε καλύτερα, θα προσέξετε ότι υπάρχει το λογότυπο του συντάκτη, ο οποίος τυγχάνει να είναι ο ιδιοκτήτης της σελίδας. Τα στοιχεία του ιδιοκτήτη είναι καταχωρημένα στον διακομιστή ο οποίος φιλοξενεί την σελίδα και δεν είναι «φάντασμα». Τώρα, αν εσείς με τον όρο επωνυμία, περιμένετε να αναφέρω, τα πραγματικά μου στοιχεία, και όχι ένα ψευδώνυμο, τότε ναι, με το δικό σας σκεπτικό είναι ανώνυμο. Θα πρέπει δε, να σας καλωσορίσω στον κόσμο τού ίντερνετ.

    Εν πάση περιπτώσει, συγγνώμη για την όποια αναστάτωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s